Hilde Johanne

lørdag 20. mars 2010

KRÆSH PANG

Ja,så er det nok ei helg,og til alle mine lesere kos dere etter beste evne..

Jeg er litt i småørska i dag-ble påkjørt i sentrum så jeg er litt mer rar i hodet enn normalt,og det var ikke skylda mi for jeg kom ovenfra og fra høyre i tilegg..

Ellers så ser jeg fram til besøk som jeg har ventet lenge på ,så da er det ikke så farlig om en har litt "hugguvondt"...hihihi

Er ikke inspirert til verken kort eller scrapping om dagen så da lar jeg det ligge og kommer sterkere igjen når kreativiteten dukker opp igjen,men jeg følger med dere..

Ha ei super uke alle sammen
Klem fra hilde johanne

4 kommentarer:

  1. Åååå huff, ble du påkjørt!?! Du får ha riktig god bedring og håper hodepinen går fort over:-)
    Koselig med besøk...kos deg masse og ha en god helg!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Huffda, hørtes ikke bra ut. Håper det går bra med deg.
    Så koselig med besøket ditt da.....tror jeg vet fra hvem hihihi.

    SvarSlett
  3. Takk begge to, det går bra med hodet nå...

    SvarSlett
  4. Høres ikke gøy ut, godt det gikk ganske bra med deg tross alt ;-)

    SvarSlett