Hilde Johanne

fredag 7. mai 2010

Heisann : en liten rapport fra hun som er på høydeopphold ,i dag har det vært en alldeles strålende dag i sola...så jeg tror faktisk att jeg ser litt bedre ut i ansiktet enn da jeg dro...
Hvis alt blir som spådd så blir det finvær i helga og da blir det nok noen kaffekopper i solveggen..
og det er jo ikke å si nei takk til

Ellers så venter jeg på onsdagens resultet av opperasjon (av min eks mann sitt hjerte) jeg håper det for all del går bra...tvi tvi...

Kan ellers opplyse att etterhvert så kommer det scrapping sider fra meg etter ei lang pause og da er det temaet natur som jeg har satt fokus på-DE NÆRE TING...Det beste i livet er gratis er det jo noe som heter...

Jeg vil i hvertfall få ønske dere alle ei fin helg og en fin uke som kommer...

Klemmer fra ei med oppadgående humør og livglede..

2 kommentarer:

  1. Høres bra ut, stå på... og god helg :-)

    SvarSlett
  2. Så koselig med hilsen fra deg:)
    Håper alt er bra med deg nå.

    Ha en fin feiring på mandag Hilde Johanne

    SvarSlett