Hilde Johanne

lørdag 9. oktober 2010

Gave bokser....



Endelig helg og her er mine ukes bidrag,jula er jo om 3 mnd, og da er det godt å ha noen gavebokser på lur...
Boksene har jeg kjøpt på Europris og kledd de med papir fra Gudrun L og Laura Asley på de nederste.Jeg brukte Mod podge som lim,festegrunnlag..ellers har jeg pyntet den ene  med ramme fra Kort og Godt og selvlagede blomster og perler fra k.g + blonde kjøpt en eller annen plass...+ tyll sløyfe .Den øverste boksen er det småroser og perler fra k.g.

Ønsker dere alle ei ny og fin hobbyuke..

Klem fra Hilde Johanne

8 kommentarer:

  1. Så fine disse boksene dine ble, og den øverste er nok min favoritt :-) God helg!

    SvarSlett
  2. Disse var helt nydelige !!

    Klem, Gry-Heidi :)

    SvarSlett
  3. Kjempefine ble de, Hilde Johanne!!! Jeg er jo også så heldig å ha sett dem IRL- de er nydelige!!!

    Ha en fortsatt fin søndag!

    - Hege -

    SvarSlett
  4. wooooow kæmpe rålækkert med så mange fine detaljer wooow wow
    knus pia

    SvarSlett
  5. Tusen takk for veldig koselige kommentarer alle sammen..

    SvarSlett
  6. Såå herlige bokser ♥
    Lekkert pyntet, og en form på boksen litt utenom det vanlige. Heldige heldige mottaker ♥

    Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min ☺

    SvarSlett