Hilde Johanne

torsdag 28. oktober 2010

Julekort tid...



Snart kommer jula ,det går veldig fort altså snart 1.11,og jeg har puslet med nok noen julekort så jeg ikke skal få det så travelt på slutten..
Det øverste kortet kom litt dårlig fram med bilde ,men det er en pose kledd med blonder og isrose+ motiv (mye finere i virkligheten)

 I kveld er det "Damenes aften " og det blir jo hyggelig med en litt annen kveld enn hobbypusling,dette er i regi av Bohus møbelkjede der Halvor Bakke skal komme med tips til oss "husmødre" så vi kan stasje opp heimen og det er visst nok Nagell Dahl som står for det musikalske så det blir jo sikkert en koselig kveld - for oss som er interesert i interiør..

Jeg ønsker alle lesene mine ei trivelig helg ,for den er jo også like rundt hjørnet ...
,og takk for hyggelige kommentarer..

Klem fra Hilde Johanne

3 kommentarer:

  1. åh.... noget såååå nydelig.
    klemmm

    SvarSlett
  2. Flotte kort!!

    Du.. var visst ikke så mye vi gikk glipp av... kikka oppi en pose og det var magert..
    En pakke servietter, masse reklame og en snickers.. og da var det meste nevnt! Håper du ikke snurra på glattisen hjem igjen ;) Gikk fint over åsa for meg!

    Go' helg!!

    Klem

    SvarSlett
  3. så nydelige julekort , jeg er også lidt igang med juleprojekter. Du må have en god weekend
    knus Pia

    SvarSlett