Hilde Johanne

tirsdag 8. februar 2011

Kurs kveld




Vi var ikke mange  på denne kvelden og det var i grunnen greit, for da fikk vi mye hjelp og vi hadde en veldig koselig kveld .
Vi lærte av kurslederen å lage veskekort og det var nok litt småpussleri,men med øvelse går det nok-vi fikk beskjed om å" trene" på det for da var det lettere til en annen gang hehehe...

Og som den lydige "elev" jeg er så har jeg lagd meg min egen i dag dog i  "sommerkolleksjon"..

Det er jo en fin gave både til konfirmanter og til damer ellers,noe utenom det vanlige..

Jeg har brukt Maja sine ark,sommartider,og bazill,silkebånd,tape,knapp og cuttlebug for å lage dies inni veska og til å prege papiret med.


Ønsker dere en fin uke fortsatt, og tusen takk for att dere legger igjen kommentarer det er koselig med en hilsen fra dere.

Fra Hilde Johanne

5 kommentarer:

  1. Wow! Denne veska ble jo rett og slett rålekker Hilde Johanne, skikkelig flink elev du :-)

    SvarSlett
  2. Et nydelig veskekort!!
    Virkelig lekker eske og pringles boks i forrige innlegg også!

    Klem Laila.

    SvarSlett
  3. Oj, oj, oj- denne veska var stilig, Hilde Johanne!!!

    Klem Hege

    SvarSlett
  4. Wow, denne var utrolig lekker !!

    Klem :o)

    SvarSlett
  5. Så stilig, nesten så en kan bruke den som selskapsveske.
    Ha en fin uke :-D

    SvarSlett