Hilde Johanne

onsdag 30. mars 2011

Hei og hopp

Så er det endelig ett lite pusterom for meg, jeg klarer ikke å følge med på alt som skjer rundt meg og formen er ikke den aller beste for øyeblikket ,så derfor har det vært/er det stille herfra,men nå har jeg litt inspirasjon til litt pusle igjen.

Jeg har ikke fremkaldt disse bildene før, og jeg vet att det er litt seint med vinter-lo nå ,men alle årstider har sin sjarm er det visstnok noe som heter... skjønner ikke hvor de får det fra....jeg liker aller best sommer og sol...

På en av mine mange kjøreturer her forleden fikk jeg virkelig erfare att våren den er faktisk i rute og gjett om jeg måtte opp med kameraet da,se så søte de er da...og bare tenk nå kan vi snart legge bort vinterklea for ei stund...skal ikke det bli deilig da?

Ellers har jeg lagt merke til att det er ikke alle som får mange kommentarer i bloggene sine og til dere vil jeg si stå på videre, dere fortjerer alle en oppmerksomhet så herved får dere en bukett med roser -håper det er inspirasjon til å fortsette ....

Ha en fin dag videre i sola for den er nemlig over Gjøvik akkurat nå...










Klem fra Hilde Johanne

1 kommentar:

  1. Ja, våren er ei herlig tid... Selv elsker jeg de små gule bustehodene som titter opp i skråningene rundtomkring :-) Håper formen din er stigende, og at scrappelysten snart på topp igjen! Ha ei fortsatt fin uke :-)

    SvarSlett