Hilde Johanne

onsdag 25. mai 2011

Hyggekveld....kan være så mangt





Ja,denne dagen har jeg kost meg med litt av hvert-først gjorde jeg ferdig en lo,med noen barnebilder jeg har fått tak i, og deretter var jeg invitert bort på kosekveld.
Det skulle være underholdning med "genseren til Johansen" og kaffeservering og utlodning - i regi av hjemmetjenesten (så en kan vel kalle det eldre treff ),men du verden så hyggelig og artig han "johansen " var...en gammel sjømanns- historie og flott sang fra en svunnen tid..og da passte det jo godt med denne lo'en der det er brukt 41år gamle bilder..( så jeg har vært lita en gang jeg også...heheheh) ..

Ellers ønsker jeg alle en fin helg som snart er i møte - ja, det er tydelig att tiden går fort ,for jeg synes ikke det er lenge siden att det var mandag ...

Klem fra Hilde Johanne


1 kommentar:

  1. Kjempe søte bilder, nydelige blondbånd og lekkert mønster ark...en flott LO!!!!

    Klem Laila.

    SvarSlett