Hilde Johanne

torsdag 30. juni 2011

På feil sije ta Mjøsa i buss...

Jepp det er meg det, for i morgen da er det ny åpning for UNIK HOBBY på Hamar og jeg skal dit en tur på kurs og treff-kjekt med litt ny inspirasjon og litt nye fjes innimellom ....
Jeg gleder meg nå, og det er kjekt for meg å komme litt unna byen hvor jeg bor og tråler opp og ned hver dag, en blir litt lei det samme-så jeg håper det blir en minnerik og koselig dag...

Ønsker dere som er innom meg en fin weekend...og ferie for noen er det vel også blitt...

Klem fra Hilde Johanne

4 kommentarer:

  1. Så koselig da.
    God helg til deg også.

    Ann Kristin

    SvarSlett
  2. Du har nok allerede kjørt avsted nå .. burde iallefall :P Håper du har hatt en fin tur når du leser dette!!
    Skulle vel gjerne ha vøri over å glåma je å, men pliktene kaller! Og je har vel egentlig alletiders papirbutikk like nedafor deg :) Finnes det noen bedre da?? Iallefall får je det je treng der - og alt je itte treng å :P

    God helg!!!
    Her blir det nok mest annet enn papir ser det ut til, men er man flink kan man jo unne seg litt papirkos etterpå !

    SvarSlett
  3. Først og fremst håper jeg du har en flott tur! Og så må jeg jo bare kommentere tittelen på blogginnlegget ditt: Du er jo itte på feil side ta Mjøsa når du drar til Hamar, Hilde Johanne. Det er den riktige sida det- for da ser du jo over på den peneste sida!!!!

    God helg!!

    Hege

    SvarSlett