Hilde Johanne

søndag 27. november 2011

"Det er jul .. jul jul ...i lager og sjul"





Ja,det er ifølge Vazelina Bilopphøggers med juleshowet "Hemmat tæl jul" og Hilde Lyråen som jeg var på i helgen..
En så koselig julebordsweekend på Sundvollen Hotell med all den nydelige maten og de flotte romma -å gosh amei ,ja der kunne jeg ha vært lenger,de har den flotte spa avd å -så en skal ikke se bort fra att jeg reiser dit igjen..

Her hjemme kan jeg å se på blomstene mine att høytiden nærmer seg, for nå har jeg de flotte amaryllusene og en sjelden orkide (som jeg snakket hardt til )å da kom den med blomster...er de ikke fine?

I dag er det julegateåpning her i byen ,og og siden det er første søndag i advent blir det nok tenning av adventslyset etterpå i heimen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar