Hilde Johanne

fredag 26. oktober 2012

GAVEMERKELAPPER..


Først vil jeg starte med å takke for alle kommentarer i bloggen min,det er så koselig å lese og varmer ekstra når en ikke er i form.S hjertlig takk alle sammen.
Siden det lakker og lir mot november så er det vel tiden for så smått å starte med planleggingen av julegaver og da er det jo kjekt ha kunne merke de med hjemmelagde merkelapper-for som vi alle vet alt går jo så fort unntatt å lage ting da...

Ellers vil jeg ønske alle en fin og rik helg,helst uten snø for min del-dog de danset jo litt her på formiddagen da...
Hilsen fra Hilde Johanne

5 kommentarer:

  1. Du store min så mange fine merkelapper du har laget da :-) Her blir det mest jobbing, og lite papirparbeid foreløpig, men kanskje jeg får "ånden" en dag jeg også.... God helg, og fortsatt god bedring :-)

    SvarSlett
  2. Så forseg gjorte merkelapper du har laget:)
    Disse likte jeg godt:)
    God bedring og en fin helg ønskes deg:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  3. Det viktigste først: Tusen takk for blomsten i dag, Hilde Johanne!!! Jeg ble ordentlig rørt!!! Deretter må jeg jo si meg enig i det de andre har kommentert- pakkelappene dine er kjempefine! Det blir nok ekstra morsomt å gi bort pakker til jul når pakkelappene er så dekorative!

    Ønsker deg en fortsatt flott helg! Og jeg er helt enig: Snøen kan godt vente litt til...

    Diger klæm fra Hege:)

    SvarSlett
  4. Godt å være forberedt til jul, og med hjemmelagde pakkelapper blir gavene koseligere å gi bort syns jeg. De var ordentlig fine Hilde Johanne.

    God helg til deg!

    SvarSlett
  5. Så lekre pakkelapper du har laget. Kjekt å være ute i god tid til slike ting (bør snart få opp farten jeg også..skal bare...først...)
    Ønsker deg en flott søndag :-)

    SvarSlett