Hilde Johanne

tirsdag 18. desember 2012

Nå er det bare 6 dager igjen...

Og hvem kommer da? ....
Julenissen vel, for det var jo han som har bursdag, fikk jeg til svar fra en unge i dag uttafor her jeg bor,de er festlige de barna,men jeg håper de virkelig vet att det var en annen som er årsaken til att vi vasker ,gnikker og gnukker og baker i hytt og pine og tømmer lommebøker og sliter oss ut...det er jo Himmelens Konge- han som skal frelse oss fra det onde -så dette er vel bare en test på hvor mye vi klarer før vi endelig kan sette oss i godstolene våre og nyte julefreden...

Så er det å klage på gaver og flyge og bytte,huff,vi er vel blitt vel matrialistiske spør du meg,men det er nå en gang slik - karusellen går fortere og fortere...

Hva med å glede ett medmenneske med ett besøk i året som kommer og ikke gi det noe som det allerede har fra før??? Men nå er jo jeg litt rar da.,men er det nå noen som har lyst til å komme innom meg en tur i jula er dere velkomne.

Vel vel dette var dagens tale herfra,men det ligger ei mening bak det...
Kos dere alle sammen og vi ses og snakkes- til alle jeg ikke ser ha en RIKTIG GOD JUL ...

Klem fra Hilde Johanne

1 kommentar:

  1. Heisan!
    Synes jeg så en kommentar fra deg i dag .. det betyr så at du er på nett igjen!! Det var jo suuupert! Riktig god jul!

    Klem

    SvarSlett