Hilde Johanne

mandag 3. desember 2012

Tid for ny utfordring hos Papirpikene....

Jeg har jo slikt å pusle med i denne bitrende kulden,i dag - 18gr c-så det er godt å være innomhus og  jeg som er ferdig  med det meste til jul har jo tid til å kose meg med hobbyen min...

Jeg har denne gang prøvd meg på en after eight eske eller t-pose boks og en huskelapp boks-så får vi se om dette går igjennom...hehehe...





Til alle dere andre som strir med ting til jul hvorfor ikke begynne litt før -jula den er den samme datoen hvert år..-så jeg synes ikke synd på dere..,men tusen takk til alle som legger igjen en hilsen alikevel...

Ha en god uke

Hilsen fra Hilde Johanne

1 kommentar:

  1. Bra sagt, hilde Johanne:) Jula kommer jo på samme dato hvert år, så det er jo egentlig opp til oss alle når vi får begynt med jule"styret";))
    Så fine bokser du har laget til Papirpikenes utfordring!
    klem, Synnøve

    SvarSlett