Hilde Johanne

søndag 10. februar 2013

Bestillingskort.....



I helgen har jeg puslet med 2 bestillinger og her er resultatene,på dame kortet er det hengt på en sko charms og det passer så godt da "jøbberskortet" er til ei som driv skobutikk.

Til herrekortet studerete jeg hva slags motiv jeg skulle bruke,om jeg skulle ta ett barnebilde fra gamle dager eller en gammal gubbe og dere ser hva det endte opp med-håper jubilanten setter pris på det.

Ellers vil jeg minne om GJØVIK TREFFET den 23.2  og det er fortsatt ledige plasser- velkommen.(se info på tidligre blogg)

Ha en riktig god uke og takk for hilsener og kommentarer.

Hilde Johanne

3 kommentarer:

  1. Ser du har vært "flink" med papirhobbyen i helga, fine kort :-) Her feiret vi både bursdag og trippel morsdag på lørdagskvelden, så i dag har jeg bare slappet av og kost meg.

    SvarSlett
  2. Fine kort Hilde Johanne!!

    Klem Mette

    SvarSlett
  3. Lekre begge to. Gleder meg til treff, klem.

    SvarSlett