Hilde Johanne

mandag 11. november 2013

VINTAGE UTFORDRING

Jeg har lenge sett på mange flinke folk som legger ut sine bidrag, og ei som gav meg inspirasjon til å prøve en litt annen stil er Monavscrappeblogg-så her er mitt VINTAGE kort til bidrag hos
VINTAGE UDFORDRING.


Mønster arket fikk jeg av Hanne for lenge sea,men det kom til nytte,grå papirpose med utstanset kant og snøkrystaller  fra M.S,div.blonder den ene er ny nå fra Kremmerhuset,ramme er fra K.G,bilde fra Lady bug og hjemmelaget "charms" i Fimo leire fra Panduro stemplet de nye julestemplene  fra Norsk stempelblad og inni krystallene er det småe charms som jeg ikke husker hvor kommer fra..

Ha en fortsatt god mandag...

Fra Hilde Johanne

2 kommentarer:

  1. Morsomt å prøve noe nytt nåe det blir så vellykket. Dette ble skikkelig fint. Ha en fin aften.

    SvarSlett